Uprzejmie informujemy, że w wyniku przeprowadzonego postępowania rekrutacyjnego na stanowisko inspektora / starszego inspektora / specjalisty w Wydziale Usług Komunalnych została wybrana:
Pani Agnieszka Kozłowska.
Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne „SuPeKom” Sp. z o. o. z siedzibą
w Sulechowie ul. Poznańska 18 poszukuje osoby na stanowisko:
inspektor / starszy inspektor / specjalista w Wydziale Usług Komunalnych
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie min. średnie – preferowane: ekonomia, ochrona środowiska,
- znajomość przepisów ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy Prawo ochrony środowiska, ustawy kodeks cywilny oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw,
- biegła obsługa komputera i programów Microsoft Word i Excel.
Wymagania dodatkowe:
- mile widziany min. 2-letni staż pracy,
- znajomość tematów funeralnych
Wymagane niezbędne cechy osobowościowe i predyspozycje:
- umiejętność radzenia sobie ze stresem, umiejętność współpracy w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów, rzetelność i odpowiedzialność za wykonywaną pracę, umiejętność pracy pod presją czasu, życzliwość, uprzejmość i cierpliwość w kontaktach z klientami, terminowość, dobra organizacja pracy, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista, empatia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku pracy.
Podstawowe obowiązki na stanowisku:
- kompleksowe świadczenie usług cmentarnych i pogrzebowych, w szczególności
w zakresie sprzedaży utensyliów pogrzebowych, - prowadzenie działalności domu przedpogrzebowego, administrowanie podległymi cmentarzami,
- wystawianie faktur za realizowane usługi,
- przygotowywanie dokumentacji pozwalającej na uzyskanie zasiłku pogrzebowego przez zlecającego pochówek,
- wydawanie pozwoleń na budowę nagrobków na administrowanych cmentarzach oraz nadzór nad świadczonymi usługami w zakresie budowy i pielęgnacji grobów,
- załatwienie spraw związanych z ekshumacją zwłok w ścisłym współdziałaniu z terenową stacją „SANEPID-u”
- prowadzenie księgi cmentarnej oraz innej dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- prowadzenie sprawozdawczości z zakresu wykonywanych zadań,
- prowadzenie całokształtu spraw związanych z zabezpieczeniem podległych pracowników Wydziału w odzież roboczą, ochronną i sprzęt ochrony osobistej zgodnie
z obowiązującymi przepisami, a także w niezbędne narzędzia pracy.
Informacje dodatkowe:
- zapewniamy możliwość szkoleń i rozwoju zawodowego,
- planowana data zatrudnienia: od 01.01.2022 roku.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie ofert (CV, list motywacyjny) w terminie do 24 grudnia 2021 roku na adres: e-mail: zarzad@supekom.pl z podaniem stanowiska lub pocztą na adres: Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne „SuPeKom” Sp. z o. o.,
ul. Poznańska 18, 66-100 Sulechów. Szerszych informacji udziela Pani Ewa Juryk pod nr tel. 68 385 24 07.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Nadesłanych ofert nie zwracamy. Dokumenty aplikacyjne kandydatów po zakończeniu procesu rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone.
Prosimy o zamieszczenie na aplikacji klauzuli o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji o treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji na stanowisko księgowej zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych)”.
Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE. 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne „SuPeKom” Sp. z o. o. informuje:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne „SuPeKom” Sp. z o. o., ul. Poznańska 18, 66-100 Sulechów, email: zarzad@supekom.pl, tel./faks: 68 385 24 07 / 68 385 23 70, zwane dalej „Spółką”.
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: odo@supekom.pllub pisemnie na adres wymieniony
w punkcie 1. - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą;
- w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie uprawnienia pracodawcy wynikającego z art. 22¹ kodeksu pracy i w zakresie: imienia i nazwiska, imion rodziców, daty urodzenia, miejsca zamieszkania, adresu do korespondencji, wykształcenia i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą przetwarzania wyżej wymienionych danych osobowych jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 pkt c RODO),
- w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, tj. danych osobowych innych niż wskazane w punkcie powyżej, przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ww. zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO),
- w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora w zakresie danych pozyskanych od Pani/Pana w trakcie procesu rekrutacji w związku ze sprawdzeniem Pani/Pana umiejętności
i zdolności potrzebnych do pracy na określonym w ogłoszeniu stanowisku. Podstawą przetwarzania tych danych jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), - w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, wykazania wykonania obowiązków (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane uprawnionym instytucjom określonym przez przepisy prawa oraz podmiotom przetwarzającym, które świadczą usługi na rzecz Administratora danych i którym te dane są powierzane.
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą:
- w zakresie wskazanym w pkt 3. a), 3. b) i 3. c) Pani/Pana dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia niniejszej rekrutacji,
- w zakresie wskazanym w pkt 3. d) Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres przedawnienia roszczeń wynikających z przepisów prawa, a także przez czas, w którym przepisy nakazują nam przechowywać dane.
- Posiada Pani/Pan prawo żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na działania Spółki w zakresie ochrony danych osobowych.
- Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, daty urodzenia, miejsca zamieszkania, wykształcenia oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia jest warunkiem wzięcia udziału w danym procesie rekrutacyjnym (ich niepodanie będzie skutkować odmową rozpatrzenia kandydatury w procedurze rekrutacyjnej). W pozostałym zakresie podanie danych osobowych jest dobrowolne.
- Informujemy, że nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.
- W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem. Oświadczenie o wycofaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych można przesłać na adresy wskazane w pkt 1.