Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne „SuPeKom” Sp. z o. o.
z siedzibą przy ul. Poznańskiej 18, 66-100 Sulechów poszukuje osób na stanowisko:
pracownik oczyszczania i utrzymania zieleni w Wydziale Usług Komunalnych (3 etaty)
Wymagania niezbędne:
- prawo jazdy kategorii „B”
Wymagania dodatkowe:
- mile widziane prawo jazdy kategorii „T” i/lub „C”
- samodzielność, odpowiedzialność, zaangażowanie
Wymagane niezbędne cechy osobowościowe i predyspozycje:
- umiejętność pracy z narzędziami mechanicznymi – spalinowymi (np. kosa, piła, nożyce do żywopłotu, itp.)
- gotowość do pracy w terenie (teren Gminy Sulechów)
- umiejętność pracy w zespole
Informacje dodatkowe:
- planowana data zatrudnienia: 01.06.2022 roku
Podstawowe obowiązki:
- kierowanie samochodami do i powyżej 3,5 tony, utrzymanie ich w należytym porządku pod względem czystości oraz stanu technicznego (dbałość o posiadanie dowodów ubezpieczenia OC kierowanych pojazdów oraz o terminowe przeprowadzanie badań
i przeglądów technicznych, sprawdzanie przed użytkowaniem pojazdów ich stanu technicznego) - prowadzenie dokumentacji związanej z eksploatacją pojazdu
- koszenie kosą terenów wskazanych przez przełożonego,
- oczyszczanie chodników, alejek, podwórek i innych miejsc objętych umowami
i zleceniami, - pielęgnowanie klombów, rabat, gazonów i innych terenów zielonych objętych umowami i zleceniami,
- obsługa sprzętu mechanicznego (np. kos, pił, nożyc do żywopłotu, itp.)
Osoby zainteresowane prosimy o zgłaszanie się w terminie do 31.05.2022 roku, ewentualnie złożenie swojego CV.
Szerszych informacji udziela Pan Leszek Kotkowski pod nr tel. 600 376 606.
Prosimy o zamieszczenie na aplikacji klauzuli o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji na stanowisko księgowej zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych)”.
Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE. 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne „SuPeKom” Sp. z o. o. informuje:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne „SuPeKom” Sp. z o. o., ul. Poznańska 18, 66-100 Sulechów, email: zarzad@supekom.pl, tel./faks: 68 385 24 07 / 68 385 23 70, zwane dalej „Spółką”.
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: odo@supekom.pllub pisemnie na adres wymieniony
w punkcie 1. - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą;
- w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie uprawnienia pracodawcy wynikającego z art. 22¹ kodeksu pracy i w zakresie: imienia i nazwiska, imion rodziców, daty urodzenia, miejsca zamieszkania, adresu do korespondencji, wykształcenia i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą przetwarzania wyżej wymienionych danych osobowych jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 pkt c RODO),
- w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, tj. danych osobowych innych niż wskazane w punkcie powyżej, przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ww. zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO),
- w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora w zakresie danych pozyskanych od Pani/Pana w trakcie procesu rekrutacji w związku ze sprawdzeniem Pani/Pana umiejętności
i zdolności potrzebnych do pracy na określonym w ogłoszeniu stanowisku. Podstawą przetwarzania tych danych jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), - w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, wykazania wykonania obowiązków (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane uprawnionym instytucjom określonym przez przepisy prawa oraz podmiotom przetwarzającym, które świadczą usługi na rzecz Administratora danych i którym te dane są powierzane.
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą:
- w zakresie wskazanym w pkt 3. a), 3. b) i 3. c) Pani/Pana dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia niniejszej rekrutacji,
- w zakresie wskazanym w pkt 3. d) Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres przedawnienia roszczeń wynikających z przepisów prawa, a także przez czas, w którym przepisy nakazują nam przechowywać dane.
- Posiada Pani/Pan prawo żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na działania Spółki w zakresie ochrony danych osobowych.
- Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, daty urodzenia, miejsca zamieszkania, wykształcenia oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia jest warunkiem wzięcia udziału w danym procesie rekrutacyjnym (ich niepodanie będzie skutkować odmową rozpatrzenia kandydatury w procedurze rekrutacyjnej). W pozostałym zakresie podanie danych osobowych jest dobrowolne.
- Informujemy, że nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.
- W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem. Oświadczenie o wycofaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych można przesłać na adresy wskazane w pkt 1.