Monter – konserwator sieci wodociągowych i kanalizacyjnych
w Wydziale Wodociągów i Kanalizacji
Wymagania niezbędne:
- gotowość do pracy w godzinach nadliczbowych przy usuwaniu awarii urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,
- prawo jazdy kat. B,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na oferowanym stanowisku.
Wymagania dodatkowe (mile widziane):
- zdolności organizacyjne,
- znajomość topografii gminy Sulechów,
- prawo jazdy kat. C
Podstawowe obowiązki:
- wymiana uszkodzonej armatury wodociągowej i kanalizacyjnej zgodnie z poleceniem przełożonego,
- wymiana wodomierzy,
- inspekcja przykanalików, kanałów sanitarnych, studni rewizyjnych, wpustów ulicznych,
- skrzynek, zasuw, skrzynek hydrantowych, hydrantów,
- usuwanie awarii powstałych na sieciach i urządzeniach wodociągowych i kanalizacyjnych,
- przywracanie nawierzchni po wykonaniu prac na sieci wodociągowej i kanalizacyjnej,
- prowadzenie prac podczas budowy nowych sieci i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,
- udział w wymianie pomp głębinowych obsługa narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonywanej pracy,
- kontrola stanu technicznego obsługiwanych urządzeń.
Informacje dodatkowe:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- praca w dynamicznym zespole,
- możliwość szkoleń, rozwoju zawodowego i zdobywania doświadczenia,
- stabilne warunki zatrudnienia, pakiet socjalny,
- planowana data zatrudnienia: 01.04.2025r.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, życiorys (CV) kopie świadectw pracy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 24.02.2025r. na adres: e-mail zarzad@supekom.pl z podaniem stanowiska, osobiście lub pocztą na adres: Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne „SuPeKom” Sp. z o. o., ul. Poznańska 18, 66-100 Sulechów. Dodatkowych informacji udziela Pan Sławomir Michniuk nr tel. 68 385 79 78.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Nadesłanych ofert nie zwracamy. Dokumenty aplikacyjne kandydatów po zakończeniu procesu rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone.
Prosimy o zamieszczenie na aplikacji klauzuli o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji niniejszego procesu rekrutacji o treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.
Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE. 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne „SuPeKom” Sp. z o. o. informuje:
I. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne „SuPeKom” Sp. z o. o., ul. Poznańska 18, 66-100 Sulechów, email: zarzad@supekom.pl, tel. 68 385 24 07, zwane dalej „Spółką”.
II. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: odo@supekom.pl lub pisemnie na adres wymieniony w punkcie 1.
III. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą:
- w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie uprawnienia pracodawcy wynikającego z art. 22¹ kodeksu pracy i w zakresie: imienia i nazwiska, imion rodziców, daty urodzenia, miejsca zamieszkania, adresu do korespondencji, wykształcenia i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą przetwarzania wyżej wymienionych danych osobowych jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 pkt c RODO),
- w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, tj. danych osobowych innych niż wskazane w punkcie powyżej, przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ww. zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO),
- w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora w zakresie danych pozyskanych od Pani/Pana w trakcie procesu rekrutacji w związku ze sprawdzeniem Pani/Pana umiejętności
i zdolności potrzebnych do pracy na określonym w ogłoszeniu stanowisku. Podstawą przetwarzania tych danych jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), - w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, wykazania wykonania obowiązków (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
IV. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane uprawnionym instytucjom określonym przez przepisy prawa oraz podmiotom przetwarzającym, które świadczą usługi na rzecz Administratora danych i którym te dane są powierzane.
V. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą:
- w zakresie wskazanym w pkt III. 1., III. 2. i III. 3. Pani/Pana dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia niniejszej rekrutacji,
- w zakresie wskazanym w pkt III. 4. Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres przedawnienia roszczeń wynikających z przepisów prawa, a także przez czas, w którym przepisy nakazują nam przechowywać dane.
VI. Posiada Pani/Pan prawo żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.
VII. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na działania Spółki w zakresie ochrony danych osobowych.
VIII. Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, daty urodzenia, miejsca zamieszkania, wykształcenia oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia jest warunkiem wzięcia udziału w danym procesie rekrutacyjnym (ich niepodanie będzie skutkować odmową rozpatrzenia kandydatury w procedurze rekrutacyjnej). W pozostałym zakresie podanie danych osobowych jest dobrowolne.
IX. Informujemy, że nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.
X. W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem. Oświadczenie o wycofaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych można przesłać na adresy wskazane w pkt 1.