SZANOWNI KLIENCI !
Uruchomiliśmy dla Państwa Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta – https://ebok.supekom.pl.
Korzystanie z portalu jest bezpłatne i przeznaczone dla wszystkich Klientów Spółki.
Jeśli jesteś właścicielem lokalu we Wspólnocie Mieszkaniowej zarządzanej przez naszą Spółkę możesz uzyskać dostęp do eBOK w następujący sposób:
KROK 1.
Odwiedź nas i pobierz dane do logowania.
KROK 2.
Zaloguj się na https://ebok.supekom.pl i zmień hasło.
KROK 3.
Korzystaj z systemu (sprawdzaj naliczenia, rozliczenia, czytaj aktualności, komunikaty, itp.).
Jeśli jesteś Klientem, który otrzymuje od Spółki faktury możesz uzyskać dostęp do eBOK w następujący sposób:
KROK 1.
Zarejestruj się przez stronę https://ebok.supekom.pl (musisz podać swój identyfikator i numer ostatniej faktury – znajdziesz je na fakturze). Na podany adres e-mail otrzymasz dane do pierwszego logowania.
lub
Odwiedź nas i pobierz dane do logowania.
KROK 2.
Zaloguj się na https://ebok.supekom.pl i zmień hasło.
KROK 3.
Korzystaj z systemu (sprawdzaj rachunki, odczyty wodomierzy, pobieraj e-faktury, zamawiaj usługi, czytaj aktualności, komunikaty, itp.)
Serdecznie zapraszamy Państwa do korzystania z portalu oraz dzielenia się z nami uwagami, które pozwolą nam na dostosowanie jego zawartości do Państwa potrzeb.
W przypadku pojawienia się problemów związanych z rejestracją prosimy o kontakt ze Spółką pod nr telefonu: 68 385 24 07.
REJESTRUJĄC SIĘ DO eBOK DBASZ O NASZE ŚRODOWISKO.