Uprzejmie informujemy, że w wyniku przeprowadzonego postępowania rekrutacyjnego na stanowisko ds. technicznych w Wydziale Wodociągów i Kanalizacji nie został wybrany żaden kandydat.
Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne „SuPeKom” Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Poznańskiej 18, 66-100 Sulechów
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:
stanowisko ds. technicznych
w Wydziale Wodociągów i Kanalizacji
(pełen etat, umowa na czas zastępstwa za nieobecnego pracownika na okres co najmniej 12 m-cy)
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie min. średnie techniczne o profilu związanym z powierzonymi do realizacji zadaniami
- umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office i Internetu
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na oferowanym stanowisku
Wymagania pożądane:
- wykształcenie wyższe techniczne o profilu związanym z powierzonymi do realizacji zadaniami
- posiadanie stażu pracy na stanowiskach technicznych w branży sanitarnej – kanalizacja, woda, oczyszczanie ścieków
- prawo jazdy kategorii „B”
- znajomość regulacji prawnych z zakresu obowiązujących przepisów i procedur związanych z powierzonymi do realizacji zadaniami, w szczególności ustawy Prawo wodne, ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, itp.
- samodzielność i odpowiedzialność, zdolność do obiektywnej i analitycznej oceny sytuacji, umiejętność podejmowania decyzji, zorientowanie na osiągnięcie założonego celu
- znajomość topografii gminy Sulechów
- gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Podstawowe obowiązki:
- wydawanie warunków technicznych budowy sieci wod.-kan. i przyłączy
- wystawianie faktur za usługi wydziału WWiK
- sporządzanie umów na dostawę wody i odprowadzanie ścieków
- realizacja umów i zleceń z zakresu zadań Wydziału WWiK, w szczególności monitoring prawidłowej realizacji usług, dostaw i robót budowlanych
- bieżąca obsługa klientów
- prowadzenie dokumentacji związanej z kontrolami zewnętrznymi i wewnętrznymi WWiK oraz niezwłoczna realizacja zadań pokontrolnych
Informacje dodatkowe:
- zapewniamy możliwość szkoleń i rozwoju zawodowego
- planowana data zatrudnienia: 06.04.2021 roku
- umowa na czas zastępstwa: co najmniej 12 m-cy
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny, życiorys (CV)
- kopie świadectw pracy, dokumentów poświadczających wykształcenie i posiadane uprawnienia
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 26 marca 2021 roku na adres: e-mail: zarzad@supekom.pl z podaniem stanowiska lub pocztą na adres: Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne „SuPeKom” Sp. z o. o., ul. Poznańska 18, 66-100 Sulechów. Dodatkowych informacji udziela Pani Ewa Juryk pod nr tel. 68 385 24 07.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Nadesłanych ofert nie zwracamy. Dokumenty aplikacyjne kandydatów po zakończeniu procesu rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone.
Prosimy o zamieszczenie na aplikacji klauzuli o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji niniejszego procesu rekrutacji o treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. Ustaw z 2019, poz. 1781) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.
Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE. 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne „SuPeKom” Sp. z o. o. informuje:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne „SuPeKom” Sp. z o. o., ul. Poznańska 18, 66-100 Sulechów, email: zarzad@supekom.pl, tel./faks: 68 385 24 07 / 68 385 23 70, zwane dalej „Spółką”.
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: odo@supekom.pl lub pisemnie na adres wymieniony w punkcie 1.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą;
a) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie uprawnienia pracodawcy wynikającego z art. 22¹ kodeksu pracy i w zakresie: imienia i nazwiska, imion rodziców, daty urodzenia, miejsca zamieszkania, adresu do korespondencji, wykształcenia i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą przetwarzania wyżej wymienionych danych osobowych jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 pkt c RODO),
b) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, tj. danych osobowych innych niż wskazane w punkcie powyżej, przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ww. zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO),
c) w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora w zakresie danych pozyskanych od Pani/Pana w trakcie procesu rekrutacji w związku ze sprawdzeniem Pani/Pana umiejętności
i zdolności potrzebnych do pracy na określonym w ogłoszeniu stanowisku. Podstawą przetwarzania tych danych jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
d) w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, wykazania wykonania obowiązków (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
4. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane uprawnionym instytucjom określonym przez przepisy prawa oraz podmiotom przetwarzającym, które świadczą usługi na rzecz Administratora danych i którym te dane są powierzane.
5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą:
a) w zakresie wskazanym w pkt 3. a), 3. b) i 3. c) Pani/Pana dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia niniejszej rekrutacji,
b) w zakresie wskazanym w pkt 3. d) Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres przedawnienia roszczeń wynikających z przepisów prawa, a także przez czas, w którym przepisy nakazują nam przechowywać dane.
6. Posiada Pani/Pan prawo żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.
7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na działania Spółki w zakresie ochrony danych osobowych.
8. Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, daty urodzenia, miejsca zamieszkania, wykształcenia oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia jest warunkiem wzięcia udziału w danym procesie rekrutacyjnym (ich niepodanie będzie skutkować odmową rozpatrzenia kandydatury w procedurze rekrutacyjnej). W pozostałym zakresie podanie danych osobowych jest dobrowolne.
9. Informujemy, że nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.
10. W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem. Oświadczenie o wycofaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych można przesłać na adresy wskazane w pkt 1.