Uprzejmie informujemy, że w wyniku przeprowadzonego postępowania rekrutacyjnego na stanowisko administratora w Wydziale Administracji i Zarządzania Nieruchomościami nie został wybrany żaden kandydat.
Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne „SuPeKom” Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Poznańskiej 18, 66-100 Sulechów poszukuje osoby na stanowisko:
administratora w Wydziale Administracji i Zarządzania Nieruchomościami (pełen etat)
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie min. średnie: zarządzanie nieruchomościami / gospodarowanie nieruchomościami
- znajomość ustawy o własności lokali, ustawy o gospodarowaniu nieruchomościami, ustawy kodeks cywilny oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw
- biegła obsługa komputera i programów Microsoft Word i Excel
Wymagania dodatkowe (mile widziane):
- wykształcenie techniczne ogólnobudowlane oraz staż pracy na stanowisku związanym z administrowaniem budynkami
- znajomość problematyki wspólnot mieszkaniowych
Wymagane niezbędne cechy osobowościowe i predyspozycje:
- łatwość nawiązywania kontaktów, odporność na stres, umiejętność logicznego myślenia i współpracy w zespole, cierpliwość w kontaktach z klientami, łatwość rozwiązywania konfliktów, terminowość, poczucie odpowiedzialności, zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych obowiązków, umiejętność organizacji pracy
- gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Podstawowe obowiązki na stanowisku administratora:
- bieżąca obsługa administracyjna i techniczna nieruchomości
- przygotowywanie, realizacja i monitorowanie prac remontowych na nieruchomościach
- przygotowywanie materiałów do rocznych zebrań właścicieli oraz zwoływanie i obsługa tych zebrań
- udostępnianie właścicielom wszelkich informacji
- weryfikowanie stanu prawnego i faktycznego nieruchomości, prowadzenie wykazu lokali, właścicieli lokali
- zlecanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących jej wyposażenie
- przygotowywanie projektów i korekt planu gospodarczego w formie planu rzeczowo – finansowego
- przygotowywanie rozliczeń planu gospodarczego i rozliczeń funduszu remontowego
Informacje dodatkowe:
- zapewniamy możliwość szkoleń i rozwoju zawodowego
- planowana data zatrudnienia: 01.10.2016 roku
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie ofert (CV, list motywacyjny) w terminie do 9 września 2016 roku na adres: e-mail: zarzad@supekom.pl z podaniem stanowiska lub pocztą na adres: Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne „SuPeKom” Sp. z o. o., ul. Poznańska 18, 66-100 Sulechów. Dodatkowych informacji udziela Pani Ewa Juryk pod nr tel. 68 385 24 07.
Kandydaci, którzy złożyli aplikację i spełnili wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu zostaną zakwalifikowani do II etapu – rozmowy kwalifikacyjnej, która zostanie przeprowadzona w miesiącu wrześniu br.
Prosimy o zamieszczenie na aplikacji klauzuli o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.