Uprzejmie informujemy, że w wyniku przeprowadzonego postępowania rekrutacyjnego na stanowisko Zastępcy Kierownika Wydziału Wodociągów i Kanalizacji został wybrany:
Pan Sławomir Michniuk.
Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne „SuPeKom” Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Poznańskiej 18, 66-100 Sulechów ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:
Zastępca Kierownika
Wydziału Wodociągów i Kanalizacji
(pełen etat)
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie min. wyższe techniczne o profilu związanym z powierzonymi do realizacji zadaniami
- posiadanie co najmniej pięcioletniego stażu pracy (w tym co najmniej trzyletni staż pracy na stanowiskach kierowniczych w branży sanitarnej – kanalizacja, woda, oczyszczanie ścieków)
- prawo jazdy kategorii „B”
- umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office i Internetu
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- umiejętność planowania, organizowania i nadzorowania pracy oraz kierowania zespołem
- brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na oferowanym stanowisku
Wymagania pożądane:
- znajomość regulacji prawnych z zakresu obowiązujących przepisów i procedur związanych z powierzonymi do realizacji zadaniami, w szczególności ustawy Prawo wodne, ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Kodeks pracy, itp.
- posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń
- samodzielność i odpowiedzialność, zdolność do obiektywnej i analitycznej oceny sytuacji, umiejętność podejmowania decyzji, zorientowanie na osiągnięcie założonego celu, umiejętność delegowania zadań
- doświadczenie w kierowaniu zespołem ludzi
- znajomość topografii gminy Sulechów
- gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Podstawowe obowiązki:
- nadzór nad funkcjonowaniem Wydziału Wodociągów i Kanalizacji i kierowanie jego pracownikami w sposób zapewniający prawidłową, terminową i zgodną z prawem realizację zadań
- nadzór nad racjonalną i celową gospodarką finansową z zachowaniem zasad przewidzianych prawem zamówień publicznych, regulaminem udzielania zamówień, ustawą o finansach publicznych
- kontrola i nadzór nad prawidłową i racjonalną gospodarką materiałową i majątkiem pozostającym w dyspozycji Wydziału Wodociągów i Kanalizacji
- nadzór nad właściwą organizacją pracy podległego personelu, zapewniającą realizację zadań Wydziału zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy i regulaminami wewnętrznymi, w tym w szczególności racjonalne planowanie zatrudnienia w Wydziale, określanie wymaganych kwalifikacji, określanie potrzeb szkoleniowych, rozliczanie czasu pracy, planowanie urlopów, rzetelne prowadzenie dokumentacji związanej z czasem pracy
- nadzór nad realizacją umów i zleceń z zakresu zadań Wydziału
- zbieranie, przygotowywanie i sprawdzanie wszystkich dokumentów niezbędnych do udokumentowania prawidłowej realizacji i prawidłowego zakończenia inwestycji wodociągowo-kanalizacyjnych prowadzonych w Wydziale
- bieżąca analiza realizacji zadań Wydziału oraz przedkładanie bezpośredniemu przełożonemu sprawozdań z realizacji zadań
- nadzór nad dokumentacją techniczną w zakresie sieci wod – kan
- nadzór nad zawieranymi umowami na dostawę wody i odprowadzanie ścieków
Informacje dodatkowe:
- zapewniamy możliwość szkoleń i rozwoju zawodowego
- planowana data zatrudnienia: 10.04.2017 roku
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny, życiorys (CV)
- kopie świadectw pracy, dokumentów poświadczających wykształcenie i posiadane uprawnienia
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 28 marca 2017 roku na adres: e-mail: zarzad@supekom.pl z podaniem stanowiska lub pocztą na adres: Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne „SuPeKom” Sp. z o. o., ul. Poznańska 18, 66-100 Sulechów. Dodatkowych informacji udziela Pani Ewa Juryk pod nr tel. 68 385 24 07.
Kandydaci, którzy złożyli aplikację i spełnili wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu zostaną zakwalifikowani do II etapu – rozmowy kwalifikacyjnej, która zostanie przeprowadzona w miesiącu marcu / kwietniu br.
Prosimy o zamieszczenie na aplikacji klauzuli o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.