Uprzejmie informujemy, że w wyniku przeprowadzonego postępowania rekrutacyjnego na stanowisko księgowej w Wydziale Administracji i Zarządzania Nieruchomościami została wybrana:
Pani Dagmara Bąk.
Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne „SuPeKom” Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Poznańskiej 18, 66-100 Sulechów ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:
księgowa
w Wydziale Administracji i Zarządzania Nieruchomościami
(pełny etat)
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie lub wyższe
- znajomość kodeksu cywilnego, a w szczególności przepisów ustawy dotyczących windykacji należności, znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, znajomość przepisów o podatku dochodowym od osób prawnych
- biegła obsługa komputera i programów Microsoft Word i Excel
Wymagania dodatkowe:
- mile widziany staż pracy w księgowości
Wymagane niezbędne cechy osobowościowe i predyspozycje:
- dyspozycyjność, umiejętność logicznego myślenia i współpracy w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów, życzliwość, uprzejmość i cierpliwość w kontaktach z klientami, terminowość, poczucie odpowiedzialności
- gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Podstawowe obowiązki na stanowisku księgowej:
- windykacja należności: bieżący monitoring dokonywanych wpłat przez właścicieli nieruchomości, wysyłanie wezwań do zapłaty, przygotowywanie dokumentacji do dochodzenia należności na drodze sądowej, przygotowanie i przekazywanie dokumentacji do egzekucji komorniczej, prowadzenie korespondencji w tym zakresie, stała współpraca z radcą prawnym
- wprowadzanie przelewów do systemu bankowości elektronicznej
- wprowadzanie do obiegu dokumentów księgowych
- zakładanie kartotek dla nowych wspólnot mieszkaniowych oraz ich właścicieli
- wprowadzanie umów oraz aneksów do systemu księgowego
- bezpośrednia obsługa klienta: wypisywanie zaświadczeń, wyjaśnianie stanu rozrachunków, wypełnianie wszelkiego rodzaju wniosków
- dekretacja dokumentów księgowych wspólnot mieszkaniowych
- prowadzenie ksiąg rachunkowych wspólnot mieszkaniowych
Informacje dodatkowe:
- zapewniamy możliwość szkoleń i rozwoju zawodowego
- planowana data zatrudnienia: niezwłocznie po podpisaniu umowy
- zatrudnienie na postawie umowy o pracę
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny, życiorys (CV)
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań określonych w niniejszym ogłoszeniu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 14 listopada 2017 roku na adres: e-mail: zarzad@supekom.pl z podaniem stanowiska lub pocztą na adres: Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne „SuPeKom” Sp. z o. o., ul. Poznańska 18, 66-100 Sulechów. Dodatkowych informacji udziela Pani Ewa Juryk pod nr tel. 68 385 24 07.
Kandydaci, którzy złożyli aplikację i spełnili wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu zostaną zakwalifikowani do II etapu – rozmowy kwalifikacyjnej lub/i testu wiedzy, które zostaną przeprowadzone w miesiącu listopadzie br.
Prosimy o zamieszczenie na aplikacji klauzuli o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.