Uprzejmie informujemy, że w wyniku przeprowadzonego postępowania rekrutacyjnego na stanowisko inspektora ds. technicznych / administratora w Wydziale Administracji i Zarządzania Nieruchomościami nie został wybrany żaden kandydat.
Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne „SuPeKom” Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Poznańskiej 18, 66-100 Sulechów ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:
administrator
w Wydziale Administracji i Zarządzania Nieruchomościami
(pełny etat)
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie min. średnie: preferowane zarządzanie nieruchomościami / gospodarowanie nieruchomościami
- znajomość ustawy o własności lokali, ustawy o gospodarowaniu nieruchomościami, ustawy kodeks cywilny oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw
- biegła obsługa komputera i programów Microsoft Word i Excel
Wymagania dodatkowe:
- mile widziane wykształcenie techniczne ogólnobudowlane oraz staż pracy na stanowisku związanym z administrowaniem budynkami
- znajomość problematyki wspólnot mieszkaniowych
Wymagane niezbędne cechy osobowościowe i predyspozycje:
- łatwość nawiązywania kontaktów, odporność na stres, umiejętność logicznego myślenia i współpracy w zespole, cierpliwość w kontaktach z klientami, łatwość rozwiązywania konfliktów, terminowość, poczucie odpowiedzialności, zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych obowiązków, umiejętność organizacji pracy
- gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Podstawowe obowiązki na stanowisku administratora:
- bieżąca obsługa administracyjna i techniczna nieruchomości
- przygotowywanie, realizacja i monitorowanie prac remontowych na nieruchomościach
- przygotowywanie materiałów do rocznych zebrań właścicieli oraz zwoływanie i obsługa tych zebrań
- udostępnianie właścicielom wszelkich informacji
- weryfikowanie stanu prawnego i faktycznego nieruchomości, prowadzenie wykazu lokali, właścicieli lokali
- zlecanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących jej wyposażenie
- przygotowywanie projektów i korekt planu gospodarczego w formie planu rzeczowo – finansowego
- przygotowywanie rozliczeń planu gospodarczego i rozliczeń funduszu remontowego
Informacje dodatkowe:
- zapewniamy możliwość szkoleń i rozwoju zawodowego
- planowana data zatrudnienia: 01.06.2019 roku
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 24 maja 2019 roku na adres: e-mail: zarzad@supekom.pl z podaniem stanowiska lub pocztą na adres: Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne „SuPeKom” Sp. z o. o., ul. Poznańska 18, 66-100 Sulechów. Dodatkowych informacji udziela Pani Ewa Juryk pod nr tel. 68 385 24 07.
Kandydaci, którzy złożyli aplikację i spełnili wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu zostaną zakwalifikowani do II etapu – rozmowy kwalifikacyjnej lub/i testu wiedzy, które zostaną przeprowadzone w miesiącu maju br.
Prosimy o zamieszczenie na aplikacji klauzuli o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji niniejszego procesu rekrutacji o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji na stanowisko księgowej zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.
Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE. 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne „SuPeKom” Sp. z o. o. informuje:
I. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne „SuPeKom” Sp. z o. o., ul. Poznańska 18, 66-100 Sulechów, email: zarzad@supekom.pl, tel./faks: 68 385 24 07 / 68 385 23 70, zwane dalej „Spółką”.
II. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: odo@supekom.pl lub pisemnie na adres wymieniony w punkcie 1.
III. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą:
- w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie uprawnienia pracodawcy wynikającego z art. 22¹ kodeksu pracy i w zakresie: imienia i nazwiska, imion rodziców, daty urodzenia, miejsca zamieszkania, adresu do korespondencji, wykształcenia i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą przetwarzania wyżej wymienionych danych osobowych jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 pkt c RODO),
- w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, tj. danych osobowych innych niż wskazane w punkcie powyżej, przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ww. zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO),
- w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora w zakresie danych pozyskanych od Pani/Pana w trakcie procesu rekrutacji w związku ze sprawdzeniem Pani/Pana umiejętności
i zdolności potrzebnych do pracy na określonym w ogłoszeniu stanowisku. Podstawą przetwarzania tych danych jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), - w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, wykazania wykonania obowiązków (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
IV. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane uprawnionym instytucjom określonym przez przepisy prawa oraz podmiotom przetwarzającym, które świadczą usługi na rzecz Administratora danych i którym te dane są powierzane.
V. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą:
- w zakresie wskazanym w pkt III. 1., III. 2. i III. 3. Pani/Pana dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia niniejszej rekrutacji,
- w zakresie wskazanym w pkt III. 4. Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres przedawnienia roszczeń wynikających z przepisów prawa, a także przez czas, w którym przepisy nakazują nam przechowywać dane.
VI. Posiada Pani/Pan prawo żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.
VII. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na działania Spółki w zakresie ochrony danych osobowych.
VIII. Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, daty urodzenia, miejsca zamieszkania, wykształcenia oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia jest warunkiem wzięcia udziału w danym procesie rekrutacyjnym (ich niepodanie będzie skutkować odmową rozpatrzenia kandydatury w procedurze rekrutacyjnej). W pozostałym zakresie podanie danych osobowych jest dobrowolne.
IX. Informujemy, że nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.
X. W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem. Oświadczenie o wycofaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych można przesłać na adresy wskazane w pkt 1.