Uprzejmie informujemy, że w wyniku przeprowadzonego postępowania rekrutacyjnego na stanowisko księgowej w Wydziale Administracji i Zarządzania Nieruchomościami nie został wybrany żaden kandydat.
Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne „SuPeKom” Sp. z o. o. z siedzibą
w Sulechowie ul. Poznańska 18 poszukuje osoby na stanowisko:
księgowa w Wydziale Administracji i Zarządzania Nieruchomościami (pełen etat)
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie lub wyższe w zakresie rachunkowości/ekonomii/finansów lub pokrewne
- znajomość przepisów podatkowych
- biegła obsługa komputera i programów Microsoft Word i Excel
- doświadczenie na stanowisku księgowej min. 2 lata.
Wymagania dodatkowe:
- mile widziana znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem i administrowaniem budynkami.
Wymagane niezbędne cechy osobowościowe i predyspozycje:
- dyspozycyjność, umiejętność logicznego myślenia i współpracy w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów, życzliwość, uprzejmość i cierpliwość w kontaktach
z klientami, terminowość, poczucie odpowiedzialności - gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Podstawowe obowiązki na stanowisku:
- przygotowywanie rozliczeń funduszu remontowego wspólnot mieszkaniowych,
- prowadzenie księgowej ewidencji kosztów zarządu nieruchomością wspólną (określanie wysokości dochodu (straty), podstawy opodatkowania, wysokości należnego podatku za rok podatkowy z uwzględnieniem rozliczeń zaliczek kwartalnych lub miesięcznych),
- obliczanie i terminowe regulowanie zobowiązań podatkowych wspólnot mieszkaniowych (CIT, PIT, VAT, podatek od nieruchomości, itp.) oraz sporządzanie deklaracji podatkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- sporządzanie sprawozdań do GUS i innych instytucji,
- wydawanie zaświadczeń lub poświadczeń w stosunku do właścicieli lokali dotyczących dodatków mieszkaniowych lub pomocy społecznej,
- rozliczanie z właścicielami lokali opłat wpłaconych na konto wspólnot z tytułu kosztów zarządu nieruchomością wspólną w ciągu roku w formie miesięcznych zaliczek określonych uchwałą właścicieli lokali,
- dokonywanie rozliczeń z tytułu umów zawartych w imieniu wspólnot mieszkaniowych na dostawę wody i odbiór ścieków, energii elektrycznej, energii cieplnej, wywozu nieczystości płynnych i stałych, wykonywanie remontów oraz innych usług świadczonych na rzecz wspólnot,
- kontrolowanie realizacji płatności właścicieli lokali oraz windykacja płatności zaległych,
- przygotowywanie dokumentów niezbędnych do dochodzenia w drodze procesowej roszczeń służących wspólnotom przeciwko właścicielom lokali,
- sprawdzanie prawidłowości sporządzanych rachunków lub faktur (pod względem rachunkowym) i dokonywanie rozliczeń z tego tytułu,
- udostępnianie właścicielom lokali wszelkich informacji i zapewnienie wglądu do dokumentów związanych z wykonywaniem umowy i prowadzeniem rozliczeń z tego tytułu,
- dekretowanie dowodów bankowych dla każdej wspólnoty oddzielnie,
- księgowanie dowodów bankowych systemem komputerowym na kontach syntetycznych i analitycznych z uwzględnieniem obrotów miesięcznych,
- sporządzanie rejestrów bankowych systemem komputerowym – wydruki księgowanych wyciągów bankowych,
- sporządzanie rocznych analiz przychodów i kosztów wg rodzajów działalności wspólnot,
- dekretowanie dowodów księgowych pozostałych wg obowiązującego planu kont systemem komputerowym,
- sprawdzanie pod względem formalno – rachunkowym faktur otrzymanych z innych działów i wydziałów Spółki i od kontrahentów z zewnątrz,
- przechowywanie dokumentów ze swego zakresu czynności oraz przekazywanie ich do archiwum,
- załatwianie korespondencji ze swojego zakresu czynności.
Informacje dodatkowe:
- zapewniamy możliwość szkoleń i rozwoju zawodowego
- planowana data zatrudnienia: niezwłocznie.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie ofert (CV, list motywacyjny) w terminie do 24 grudnia 2021 roku na adres: e-mail: zarzad@supekom.pl z podaniem stanowiska lub pocztą na adres: Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne „SuPeKom” Sp. z o. o.,
ul. Poznańska 18, 66-100 Sulechów. Szerszych informacji udziela Pani Ewa Juryk pod nr tel. 68 385 24 07.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Nadesłanych ofert nie zwracamy. Dokumenty aplikacyjne kandydatów po zakończeniu procesu rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone.
Prosimy o zamieszczenie na aplikacji klauzuli o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji o treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji na stanowisko księgowej zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych)”.
Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE. 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne „SuPeKom” Sp. z o. o. informuje:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne „SuPeKom” Sp. z o. o., ul. Poznańska 18, 66-100 Sulechów, email: zarzad@supekom.pl, tel./faks: 68 385 24 07 / 68 385 23 70, zwane dalej „Spółką”.
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: odo@supekom.pllub pisemnie na adres wymieniony
w punkcie 1. - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą;
- w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie uprawnienia pracodawcy wynikającego z art. 22¹ kodeksu pracy i w zakresie: imienia i nazwiska, imion rodziców, daty urodzenia, miejsca zamieszkania, adresu do korespondencji, wykształcenia i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą przetwarzania wyżej wymienionych danych osobowych jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 pkt c RODO),
- w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, tj. danych osobowych innych niż wskazane w punkcie powyżej, przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ww. zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO),
- w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora w zakresie danych pozyskanych od Pani/Pana w trakcie procesu rekrutacji w związku ze sprawdzeniem Pani/Pana umiejętności
i zdolności potrzebnych do pracy na określonym w ogłoszeniu stanowisku. Podstawą przetwarzania tych danych jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), - w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, wykazania wykonania obowiązków (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane uprawnionym instytucjom określonym przez przepisy prawa oraz podmiotom przetwarzającym, które świadczą usługi na rzecz Administratora danych i którym te dane są powierzane.
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą:
- w zakresie wskazanym w pkt 3. a), 3. b) i 3. c) Pani/Pana dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia niniejszej rekrutacji,
- w zakresie wskazanym w pkt 3. d) Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres przedawnienia roszczeń wynikających z przepisów prawa, a także przez czas, w którym przepisy nakazują nam przechowywać dane.
- Posiada Pani/Pan prawo żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na działania Spółki w zakresie ochrony danych osobowych.
- Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, daty urodzenia, miejsca zamieszkania, wykształcenia oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia jest warunkiem wzięcia udziału w danym procesie rekrutacyjnym (ich niepodanie będzie skutkować odmową rozpatrzenia kandydatury w procedurze rekrutacyjnej). W pozostałym zakresie podanie danych osobowych jest dobrowolne.
- Informujemy, że nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.
- W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem. Oświadczenie o wycofaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych można przesłać na adresy wskazane w pkt 1.